Galaxy S4 vs. iPhone 5






Bazuar në specifikimet, Galaxy S4 është telefoni më i mirë, tani ka më shumë fuqi dhe shumë karakteristika të reja. Gjëra të tilla si kontrollimi me ndjekjen e syve dhe kontrollimi me anë të gjesteve janë karakteristika, që përdoruesit e iPhone 5 vetëm tani për tani i ëndërrojnë.
Ekrani prej 5 inç iGalaxy S4 është shumë më i madh se 4 inçi i iPhone 5. Galaxy S4 është telefoni i parë që përdor xhamin mbrojtës Gorilla Glass 3, i cili është më i fortë se xhami që është përdorur në iPhone 5.
Samsung Galaxy S4 ka një procesor 2 GHz quad-core, ndërsa iPhone 5 vjen me një procesor 1 GHz dual-core. Samsung ka inkorporuar një kamerë 13 megapikselë në Galaxy S4, ndërsa iPhone 5 ka një aparat 8MP, pa përmendur faktin se Galaxy S4 mund të filmojë me të dy kamerat në të njëjtën kohë për të krijuar efekte të ndryshme.
Pas krahasimit të karakteristikave, rezulton se Galaxy S4 është më i mirë se iPhone 5,